Detské oblečenie Bebakids
MENU
Detské oblečenie Bebakids

Robíme všetko preto, aby ste boli s nákupom v BEBAKIDS spokojný.
Napriek tomu sa môže stať, že narazíte na nejasnosť.
Preto sme pre Vás pripravili a zodpovedali otázky, s ktorými sa na nás najčastejšie obraciate.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Nie, pre nákup na našich stránkach registrácia nie je povinná. Ale registrácia v našom e-shope Vám uľahčí a urýchli ďalšie nákupy.

Ako dlho trvá dodanie tovaru, ktorý si objednám?

Všetok tovar, ktorý nájdete v e-shope máme na sklade a balíčky odosielame obvykle do 24 hodín. Zásielku Vám doručí kuriér priamo domov alebo na Vami zadanú adresu v priebehu 1-2 dní. V prípade platby prevodom odosielame zásielky ihneď po prijatí Vašej platby.

Ako budem informovaný o dodaní tovaru?

O expedovaní tovaru Vás informujeme na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. Pokiaľ máte Gmail, skontrolujte svoju mailovú schránku, či sa e-mail náhodou nezatúlal do spamu, občas sa to stáva.

Ako uplatním zľavový kupón?

Zľavový kupón je možné uplatniť pri objednávke. Kliknete na tlačidlo “Pozrieť košík” a v nákupnom košíku pod produktami nájdete kolonku s názvom “Kód kupónu”. Do tohto poľa doplňte zľavový kód v presnom znení (dodržujte malé/veľké písmená, písmená a čísla vpisujte bez medzier).

Poskytujete dopravu zdarma?

Áno, dopravu zdarma poskytujeme pri objednávke nad 50 eur.

Je možné vyzdvihnúť tovar osobne v kamennej predajni BEBAKIDS?

Samozrejme, tovar si môžete osobne vyzdvihnúť v našej kamennej predajni BEBAKIDS v Liptovskom Mikuláši. Nájdete nás v obchodnom centre RGB Liptov na 1. poschodí. Osobný odber je zdarma a je to jednoduché – v e-shope si vytvoríte objednávku na osobný odber a vyberiete si, či chcete zaplatiť tovar predom alebo na predajni. Keď je objednávka nachystaná na osobný odber, spojíme sa s Vami telefonicky. Ak je to súrne, môžete nás kontaktovať aj telefonicky: 0918 451 913.

Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?

Už sa Vám niekedy stalo, že ste nakúpili v e-shope, ale po rozbalení balíčka ste zistili, že nesadla veľkosť, alebo produkt nie je podľa Vašich predstáv? Nebuďte sklamaný, v BEBAKIDS nakupovanie uľahčujeme. Tovar nám môžete poslať späť až do 30 dní od prijatia zásielky a môžeme ho vymeniť za vhodnú veľkosť, celkom iný kúsok alebo Vám vrátime platbu. S vráteným tovarom je potrebné poslať formulár na odstúpenie od zmluvy, alebo nás kontaktovať o výmene/vratke telefonicky: 0918 451 913.

V krátkosti, vždy je nutné vrátiť oblečenie s visačkou, nenosené, nepoškodené. Ak je tovar v originálnej krabici od výrobcu, tovar sa vracia v pôvodnom obale.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Zvyčajne sa to nestáva, ale stať sa môže čokoľvek. Na produkte sa môže občas vyskytnúť chyba a vy budete nútený tovar reklamovať. Ako postupovať pri reklamácii tovaru si  prečítate TU.  Reklamovaný tovar je potrebné dôkladne zabaliť a spolu s tovarom poslať aj reklamačný formulár. Môžete nás vopred kontaktovať telefonicky, radi Vám poradíme: 0918 451 913.

Kde a kedy sa dozviem čo pripravujete?

Všetky informácie o tom, čo pripravujeme, kedy spúšťame kolekcie a na akých podujatiach sa zúčastňujeme sa dozviete na našej Facebookovej stránke. Žite s nami na Instagrame. Ak sa chcete dozvedieť o zľavách a akciách, môžete prihlásiť k odberu Newslettra – Bebáčika, kde Vám pár krát za rok pošleme aktuálne zľavy, akcie, ale aj skvelé čítaníčko ku šálke teplého čaju.