Detské oblečenie Bebakids
MENU
Detské oblečenie Bebakids

Robíme všetko preto, aby ste boli s nákupom v BEBAKIDS spokojný.
Napriek tomu sa môže stať, že narazíte na nejasnosť.
Preto sme pre Vás pripravili a zodpovedali otázky, s ktorými sa na nás najčastejšie obraciate.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Nie, pre nákup na našich stránkach registrácia nie je povinná. Ale registrácia v našom e-shope Vám uľahčí a urýchli ďalšie nákupy.

Ako dlho trvá dodanie tovaru, ktorý si objednám?

Všetok tovar, ktorý nájdete v e-shope máme na sklade a balíčky odosielame obvykle do 24 hodín. Zásielku Vám doručí kuriér priamo domov alebo na Vami zadanú adresu v priebehu 1-2 dní. V prípade platby prevodom odosielame zásielky ihneď po prijatí Vašej platby.

Ako budem informovaný o dodaní tovaru?

O expedovaní tovaru Vás informujeme na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. Pokiaľ máte Gmail, skontrolujte svoju mailovú schránku, či sa e-mail náhodou nezatúlal do spamu, občas sa to stáva.

Ako uplatním zľavový kupón?

Zľavový kupón je možné uplatniť pri objednávke. Kliknete na tlačidlo “Pozrieť košík” a v nákupnom košíku pod produktami nájdete kolonku s názvom “Kód kupónu”. Do tohto poľa doplňte zľavový kód v presnom znení (dodržujte malé/veľké písmená, písmená a čísla vpisujte bez medzier).

Poskytujete dopravu zdarma?

Áno, dopravu zdarma poskytujeme pri objednávke nad 50 eur.

Je možné vyzdvihnúť tovar osobne?

Nie, osobný odber nie je možný, nakoľko kamenná predajňa BEBAKIDS v Liptovskom Mikuláši bola zrušená. Tovar si môžete objednať online s dopravou k Vám domov.

Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?

Už sa Vám niekedy stalo, že ste nakúpili v e-shope, ale po rozbalení balíčka ste zistili, že nesadla veľkosť, alebo produkt nie je podľa Vašich predstáv? Nebuďte sklamaný, v BEBAKIDS nakupovanie uľahčujeme. Tovar nám môžete poslať späť až do 30 dní od prijatia zásielky a môžeme ho vymeniť za vhodnú veľkosť, celkom iný kúsok alebo Vám vrátime platbu. S vráteným tovarom je potrebné poslať formulár na odstúpenie od zmluvy, alebo nás kontaktovať o výmene/vratke telefonicky: 0918 451 913.

V krátkosti, vždy je nutné vrátiť oblečenie s visačkou, nenosené, nepoškodené. Ak je tovar v originálnej krabici od výrobcu, tovar sa vracia v pôvodnom obale.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Zvyčajne sa to nestáva, ale stať sa môže čokoľvek. Na produkte sa môže občas vyskytnúť chyba a vy budete nútený tovar reklamovať. Ako postupovať pri reklamácii tovaru si  prečítate TU.  Reklamovaný tovar je potrebné dôkladne zabaliť a spolu s tovarom poslať aj reklamačný formulár. Môžete nás vopred kontaktovať telefonicky, radi Vám poradíme: 0918 451 913.

Kde a kedy sa dozviem čo pripravujete?

Všetky informácie o tom, čo pripravujeme, kedy spúšťame kolekcie a na akých podujatiach sa zúčastňujeme sa dozviete na našej Facebookovej stránke. Žite s nami na Instagrame. Ak sa chcete dozvedieť o zľavách a akciách, môžete prihlásiť k odberu Newslettra – Bebáčika, kde Vám pár krát za rok pošleme aktuálne zľavy, akcie, ale aj skvelé čítaníčko ku šálke teplého čaju.