Robíme všetko preto, aby ste boli s nákupom v BEBAKIDS spokojný.
Napriek tomu sa môže stať, že narazíte na nejasnosť.
Preto sme pre Vás pripravili a zodpovedali otázky, s ktorými sa na nás najčastejšie obraciate.
Nie, pre nákup na našich stránkach registrácia nie je povinná. Ale registrácia v našom e-shope Vám uľahčí a urýchli ďalšie nákupy.
Všetok tovar, ktorý nájdete v e-shope máme na sklade a balíčky odosielame obvykle do 24 hodín. Zásielku Vám doručí kuriér priamo domov alebo na Vami zadanú adresu v priebehu 1-2 dní. V prípade platby prevodom odosielame zásielky ihneď po prijatí Vašej platby.
O expedovaní tovaru Vás informujeme na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. Pokiaľ máte Gmail, skontrolujte svoju mailovú schránku, či sa e-mail náhodou nezatúlal do spamu, občas sa to stáva.
Zľavový kupón je možné uplatniť pri objednávke. Kliknete na tlačidlo “Pozrieť košík” a v nákupnom košíku pod produktami nájdete kolonku s názvom “Kód kupónu”. Do tohto poľa doplňte zľavový kód v presnom znení (dodržujte malé/veľké písmená, písmená a čísla vpisujte bez medzier).
Áno, dopravu zdarma poskytujeme pri objednávke nad 50 eur.
Nie, osobný odber nie je možný, nakoľko kamenná predajňa BEBAKIDS v Liptovskom Mikuláši bola zrušená. Tovar si môžete objednať online s dopravou k Vám domov.
Už sa Vám niekedy stalo, že ste nakúpili v e-shope, ale po rozbalení balíčka ste zistili, že nesadla veľkosť, alebo produkt nie je podľa Vašich predstáv? Nebuďte sklamaný, v BEBAKIDS nakupovanie uľahčujeme. Tovar nám môžete poslať späť až do 30 dní od prijatia zásielky a môžeme ho vymeniť za vhodnú veľkosť, celkom iný kúsok alebo Vám vrátime platbu. S vráteným tovarom je potrebné poslať formulár na odstúpenie od zmluvy, alebo nás kontaktovať o výmene/vratke telefonicky: 0918 451 913.
V krátkosti, vždy je nutné vrátiť oblečenie s visačkou, nenosené, nepoškodené. Ak je tovar v originálnej krabici od výrobcu, tovar sa vracia v pôvodnom obale.
Zvyčajne sa to nestáva, ale stať sa môže čokoľvek. Na produkte sa môže občas vyskytnúť chyba a vy budete nútený tovar reklamovať. Ako postupovať pri reklamácii tovaru si prečítate TU. Reklamovaný tovar je potrebné dôkladne zabaliť a spolu s tovarom poslať aj reklamačný formulár. Môžete nás vopred kontaktovať telefonicky, radi Vám poradíme: 0918 451 913.
Všetky informácie o tom, čo pripravujeme, kedy spúšťame kolekcie a na akých podujatiach sa zúčastňujeme sa dozviete na našej Facebookovej stránke. Žite s nami na Instagrame. Ak sa chcete dozvedieť o zľavách a akciách, môžete prihlásiť k odberu Newslettra – Bebáčika, kde Vám pár krát za rok pošleme aktuálne zľavy, akcie, ale aj skvelé čítaníčko ku šálke teplého čaju.