Najčastejšie otázky


Robíme všetko preto, aby ste boli s nákupom v BEBAKIDS spokojný.
Napriek tomu sa môže stať, že narazíte na nejasnosť.
Preto sme pre Vás pripravili a  zodpovedali otázky, s ktorými sa na nás najčastejšie obraciate.



Musím sa pri nákupe registrovať?
Nie, pre nákup na našich stránkach registrácia nie je povinná. Ale registráciou v našom e-shope môžete získať ďalšie zľavy, výhodnejšie ceny a milé malé prekvapenia.

Ako dlho trvá dodanie tovaru, ktorý si objednám?
Všetok tovar, ktorý nájdete v e-shope máme na sklade a balíčky odosielame čo možno najskôr. Zásielku Vám doručí kuriér priamo domov alebo na Vami zadanú adresu v priebehu 1-2 dní. V prípade platby prevodom odosielame zásielky ihneď po prijatí Vašej platby.

Ako budem informovaný o dodaní tovaru?
O expedovaní tovaru Vás informujeme na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. Pokiaľ máte Gmail, skontrolujte svoju mailovú schránku, či sa e-mail náhodou nezatúlal do spamu, občas sa to stáva.

Ako uplatním zľavový kupón?
Zľavový kupón je možné uplatniť pri objednávke. Kliknete na tlačidlo "Pozrieť košík" a v nákupnom košíku pod produktami nájdete voľnú kolonku s názvom "Kupón".  Doplňte zľavový kód v presnom znení ; dodržujte malé i veľké písmená.

Poskytujete dopravu zdarma?
Áno, dopravu zdarma poskytujeme pri objednávke nad 49 eur pri platbe bankovým prevodom alebo kartou. Zasielanie na dobierku neumožňuje dopravu zdarma.

Je možné vyzdvihnúť tovar i osobne?
Samozrejme, tovar si môžete osobne vyzdvihnúť u nás na prevádzke v Starej Turej. Osobný odber je zdarma a je to jednoduché - v e-shope si vytvoríte objednávku s bankovým prevodom + osobný odber a následne nás môžete telefonicky kontaktovať, kedy si prídete po tovar.

Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?
Už sa Vám niekedy stalo, že ste nakúpili v e-shope, ale po rozbalení balíčka ste zistili, že nesadla veľkosť, alebo produkt nie je podľa Vašich predstáv? Nebuďte sklamaný, v BEBAKIDS nakupovanie uľahčujeme. Tovar nám môžete poslať späť až do 30 dní od prijatia zásielky a môžeme ho vymeniť za vhodnú veľkosť, celkom iný kúsok alebo Vám vrátime úhradu.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Zvyčajne sa to nestáva, ale stať sa môže čokoľvek. Na produkte sa môže občas vyskytnúť chyba a vy budete nútený tovar reklamovať. Ako postupovať pri reklamácii tovaru si prečítate TU.

Kde a kedy sa dozviem čo pripravujete?
Všetky informácie o tom, čo pripravujeme, kedy spúšťame kolekcie a na akých podujatiach sa zúčastňujeme, informujeme na našej Facebookovej stránke. Keď sa stanete naším fanúšikom, budú Vám chodiť všetky informácie automaticky. Rovnako sa môžete prihlásiť k odberu Newslettra - Bebáčika, kde Vám každý mesiac pošleme novinky, aktuálne zľavy a akcie, ale aj skvelé čítaníčko ku šálke teplého čaju.